Pages

Monday 17 September 2012

Surpirse!!!!!

rasanya dh lama xupdate citer kt blog ni kan...maafla, mood menulis hilangla, byk yg nk diceritakan, tp jari-jemari lemau nk menari kt keyboard...hehehe...tp skrg ni jari jemari ni rasa excited nk mencoret 1 cerita....ini kisahnya....


Walaupun dah 4 hari berlalu...tapi rasa heppy tu still ada...terima kasih pada si dia yang sudi datang dari jauh bagi surprise kat saya....ni yang tambah sayang ni...hehehe....

nak dijadikan cerita...pada hari sabtu lepas, saya ke ofis untuk siapkan kerja, tapi tiba-tiba dapat panggilan daripada si dia untuk segera pulang ke rumah, ada hal penting nak bincang katanya...melihatkan dia yang serius, saya pun terus balik ke rumah...

bila sampai di rumah, saya menunggu panggilan dari si dia...1st panggilan, dgn suara serius ktenya bagi dia 5minit, nanti dia kol, mendengarkan suaranya yang serius+mcm tgah nangis, saya pun risaula..mula la fikir bukan2....after 5minit, dia kol lagi mintak bukakan pintu...rupa2nya dia dtg bagi surprise....time tu, tak tahula ape nk ckp...rase stress kerja seminggu yang lalu hilang sekelip mata bile tgok dia kt dpan rumah dgn sejambak bunga....hehehe...terima kasih sayang...

after dapat bunga, dia pun tunggu saya bersiap2 and kami pi kuar jln2 sampaila petang dia pun bertolak balik ke johor...anyway, dia risau sbb minggu lepas sy mengadu kt dia saya stress keje..dia pun risau saya kt cni sorang2, itu yang datang bagi surprise...betul2 xsangka...terima kasih sgt2...




p/s: terima kasih sayang...walaupun bunga ni akan layu, tapi rasa sayang ini akan sentiasa mekar...love u...

No comments:

Post a Comment