Pages

Thursday 1 December 2011

Disember lagi.....

DISEMBER.....

byknye kenduri kawennnnnn...
sane kawen...sni kawen...
kawan-kawan kawen....
seronoknya....
tapi ade jemputan yang xdpt nk pegi...
maaf ye kawan2...
Disebabkan skrg ni musim kawen, saya nk post pelamin and baju kawen yang menjadi idaman saya...
hehehe.....


Pelamin idaman saya




                                                          saya suka byk bunga:)

                                     klu kawen kt dewan, sy nk deko mcm ni..
                                                         blh letak bunga byk2:)

                                           mcm ni pun cantik...simple je.... 

                                                   saya dah terpikat...hehehe 



                      feveret color saye!!!!!!!




baju kawen idaman saye!!!!!




                                        insyaAllah, biru gold akan menjadi pilihan saya:) 

                                                                  ini pun cantik.... 

                                                                          biru......

                                                               ini memikat hatiku...

                                                  ini yang terbaru menarik minat saya...



                     biru gold..cantiknya....






p/s: Saya sayang awak...











3 comments:

  1. heheh..cantik la..
    aiyoo..dah la favorate sama warna ni ina.
    rasa nak jugak wat warna biru.tapi ibu nana dah cop dulu, dia nak sangat warna pink purple nanti.jadi, goodbye biruuu..

    ReplyDelete
  2. tak sabar nak tengok pic tuanag ina...so, ambik banyak2 tau..letak sekali gmbar hantaran.hehehe

    ReplyDelete
  3. insyaAllah, nanti ina update picture ek:)
    ada mase 2minggu je lagi...berdebar sgt2 dh ni...hehehe
    hope, dgn izin-Nya, semuanya selamatla...
    ina suka sgt biru gold tu...tp purple pun nk jugak...tunang aritu nana dh pki biru, okla tue...takpun time pi rumah wan tu pki la tema biru...:)

    ReplyDelete