Pages

Tuesday 29 November 2011

For My Love....

For my love,

Tatkala kumenatap potretmu
Memori-memori manis kita bersama
Meniti dalam mindaku yang sepi
Bersama lagu-lagu cinta kita yang berirama romantis
Penuh dengan kesyahduan dan keasyikan rindu

Tercapaikah hasrat kita
Untuk meniti segala ranjau kehidupan bersama
Mengecapi kemanisan madu
Dan merasai kepahitan hempedu

Ternyata cinta kita begitu suci
Dan naluriku tetap percaya
Bahawa hanya kau yang satu
Raja yang akan tetap bertakhta di hatiku
Biar apapun yang terjadi
Aku tetap ingin bersamamu
Dan harapanku kau jua begitu
Akan terus menyayangiku disepanjang hayatmu

Hari ini adalah kenyataan yang pasti
Hubungan kita akan menjadi memori
Dan cinta kita dihari akan datang
Pasti akan menjadi sebuah impian

Warna warni cinta kita
Pasti akan tetap terus bersemi
Seandainya hasratmu beralih arah
Aku akan tetap akan pasrah dengan setiap
Ketentuan yang Esa
Namun aku pasti kau tidak akan mengguris hati ini
Dan meleraikan cinta kita

Jauh disudut hati ini
 Aku amat berharap semoga cinta kita
 Akan terus segar dan terus mekar
Dengan disirami air kasih yang dalam kerinduan
Disaat kita berjauhan
Dan...
Aku juga amat berharap agar cinta kita
Berakhir dengan kebahagiaan cinta yang abadi....

Where ever you are...
I will always love you until my last breath...
May Allah bless you…



p/s: Saya sayangkan Awak...

No comments:

Post a Comment